Menu
Your Cart

In perioada 1.01.2021 - 1.05.2021 magazinul se afla in reorganizare. Comenzile plasate in aceasta perioada nu vor fi onorate. Va multumim pentru intelegere.

Politica de Retur

Conform O.U.G. 34/2014, produsele achizitionate se pot returna in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit), in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi tip de serviciu de transport cu care s-a facut expedierea, exclus Posta Romana. Suma inapoiata nu include costurile initiale de transport.

Produse exceptate de la returnare :

- Lubrifianti, produse de intretinere si produsele ambalate in container tip aerosol (spray)

- Componente electronice ce nu pot fi verificate (Ex: CDI, releu incarcare, senzori etc.)

Solicitarea returnarii unui produs se face prin completarea Formularului de retur.

IMPORTANT

- Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri, doar cele care tin de returnarea produsului (taxa curierat) in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

- Nu expediati produsul inainte de a completa FORMULARUL DE RETUR, dupa ce ati trimis cererea de retur, va vom contacta in maxim 24 de ore (in timpul zilelor lucratoare) pentru a finaliza procesul de retur.

- Produsul returnat trebuie sa contina toate etichetele, manualul de utilizare si accesoriile. In situatia in care produsul achizitionat a fost insotit de un alt produs cadou, acesta trebuie returnat impreuna cu produsul initial.

- Produsul returnat nu trebuie sa prezinte urme de uzura: zgarieturi, pete, rupturi, folii de protectie dezlipite etc.

- Ambalati corespunzator produsele ce urmeaza a fi returnate. Nu lipiti cu scotch coletul sau plicul awb direct pe ambalajul produsului. Ambalajul produsului trebuie sa fie in aceeasi stare in care l-ati primit.

- Pentru retur nu utilizati servicile Postei Romane, folositi doar o firma de curierat rapid.

- Pentru retururile acceptate de catre Epic Moto, clientului ii va fi rambursata contravaloarea produsului/produselor returnate in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data la care vanzatorul receptioneaza produsul returnat de catre client. 

Suma respectiva va fi returnata clientului astfel:

- Pentru comenzile achitate ramburs la curier/in avans prin OP, contravaloarea se va restitui in contul specificat de catre client in Formularul de retur (in campul Defecte sau alte Detalii).

- Pentru comenzile achitate cu cardul online, contravaloarea se va restitui in contul din care s-a facut plata, prin intermediul procesatorului de plati Mobilpay.


ADRESA DE RETURNARE

Epic Tours & Cruises SRL

Str. Luceafarului, Nr. 39

Chiajna, Ilfov

Cod postal 077040


DEFINITII

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Pentru a returna produsele, e suficient sa ne informati de intentia dvs, trimitand un email la contact@epicmoto.ro, sunandu-ne la numarul de telefon 0757.986.848 sau folosind formularul de contact, in termenul de 14 zile calendaristice mentionat anterior.

Legea permite drept de retur doar pentru persoanele fizice.

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.